Jom Join!!

Feb 2, 2012

restoran d'limau nipis


suka sangat pergi restoran d'limau nipis ni..
restoran ni terletak di bandar baru bangi.
kalau korang nak pergi tempat ni.
korang kena cari kompleks PKNS bangi..
kalau dari putrajaya.. PKNS sebelah kanan..
restoran ni sebelah kiri...




 lobster bakar

 sotong bakar

 talapia merah bakar

 yang ni tak tau ikan apa..

ulam...
eh... strawberry pun termasuk dlm kumpulan ulam jugak ke... ?






tapi yg paling special kat sini adalah..
.
.
.
.
.
.

air D'limau nipis
mmg sedap..

7 comments:

  1. wah..hebat..siap ade ulam strawbery tu..penah gak makan kat situ dulu..

    ReplyDelete
  2. liya: tak ambik pun... ambik gambo jer.. hikhikhikkk..

    ReplyDelete
  3. mama Dhia: tu la pasal... kalau datuk siti strawbery cicak coklat.. kalau kat d'limau nipis.. strwbr cicah sambal belacan.. hihihii

    ReplyDelete
  4. liya: hahhahahaaa u ni nampak je tau.. menci i..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. Untuk maklumat lanjut yang terkini mengenai Restoran D'Limau Nipis sila lawati www.limaunipis.com.my atau http://blog.limaunipis.com.my atau Facebook Restoran D'limau Nipis. terima kasih....

    ReplyDelete