Jom Join!!

Feb 3, 2012

Menu malam tadi..


sebenarnya tujuan asal nak masak kari ayam..
tapi terpaksa dibatalkan... sbb hujan lebat gilos... semalam.....
so.. tak dapat ler nak beli barang kat pasar.... 
sampai jer kat rumah.... letak beg... salin baju... pastu masuk balik dapur.
kebetulan pulak ada Aliya kawan si faiz dtg bermain kat rumah semalam..
kesian tengok budak-budak tu lapar..
aku masakkan mee hoon goreng dan maggi goreng  utk diorang...
aku masak ikut resepi sendiri jer....
janji budak-budak tu kenyang..


opss... ada selingan sikit.. nampak tak bunga kat dlm pasu tu...
ade ker anak bujang aku tu... buat drama romantik pulak semalam..
dia ambil sejambak bunga tu... lepas tu....dia berlutut depan aliya... dan kasi bunga tu pada anak dara tu...
eeewwaahahhhhhh.................... sekali aku bersuara.... hhhhhhaaaammmboooiiiiiiiii............ bukan main lagi yeeerrrr... gatallllll............... mana belajar... ni? hahahhahaaaaaa.................. gatal yer...
pastu korang tahu faiz jawab apa................... dengan selambanya dia jawab...................... mmg la.... faiz kan dah besar................ hamboi..... banyak kau punya besar..................... gatal yer.................. lepas tu tersengeh sengeh........ dua orang budak kecik tu berlalu pergi..........
haduuhh... mane lah.. kau belajar buat macam tu faiz oii.....





makan dengan sambal kicap yg mr. mat cool buat... mmg terangkat lah...

p/s: aku cuma gunakan mee maggi tu jer... perencah aku tak masukkan.....
tak elok utk kanak-kanak....

No comments:

Post a Comment