Jom Join!!

Feb 2, 2012

janji tetap janji..

lepas je budak berdua tu... habis belajar semalam...
aku ajak diorang tidur... masa tu lebih kurang dalam pukul satu setengah..tengahari.
masuk bilik... pasang kipas sampai no.5. tarik langsir tingkap.. bagi gelap..
pastu aku cakap kat budak berdua tu.
ok siapa tak tidur... mama tak bawak dia pergi taman mainan...
ok... masing..masing nak ikut..
dalam  10 minit lepastu... aku tengok.. masing..masing mata dah tertutup rapat..
aku angkat tangan nabilah... dan kira 123... dan lepas.... oo... ok.. dah lena..
pergi dekat faiz pulak.. angkat tangan dia... 123......... dan lepas..... o..ok... dah tewas..
last sekali aku pun tidur gak...

bila tersedar je.. aku tengok jam dah pukul 4ptg.
pukul 4.30ptg budak berdua tu bangun....
pukul 5.00ptg aku bawak diorang turun bawah.. pergi taman.
ini bermakna mama yg baik hati ni dah  tunaikan  janji mama pd anaknya.....


 bukan selalu aku bawak budak berdua ni.. main kat taman ni. tapi sebabkan dah janji... terpaksalah bawak gak..

seronok.. bebeno... 
pukul 7ptg baru naik rumah mandi....

No comments:

Post a Comment