Jom Join!!

Mar 10, 2011

terima kasih abang.



hehe.. gedik jer kan tajuk aku ari nie..
bukannyer aper,
hari nie aku masih lagi batuk
mlm td aku x dapat tidur lena
dari pukul 12.00mlm sampai pkl 1.00pg. 
mmg x berhenti..

Lunch td aku ingat nak g makan ngan hubby..
last2 dia kate jom kita pegi klinik Lita Alis p9.
sbb aku batuk teruk sangat.
hampir setiap mlm aku x dapat tidur.
kebetulan pulak ubat yg aku beli kat An-Nur hari tu dah habis..

Dokter bekalkan aku ubat 
Antibiotik
paru-paru
selsema
dan ubat batuk utk Asma

total: RM40.00

Nasib Hubby yg bayar, selamat duit aku..hihiii
Tq abang..


dan mama nak ucap terima kasih juga pg Abang Aiisshhh..
sbb mlm tadi,masa aku batuk teruk..
dia temankan aku
dia yg  tepuk2 belakang aku terharu seh..
dia ikut jer mane aku pergi ..
aku masuk blk air.. dan muntah pun dia ikut..
bertuahnya aku dapat anak yg perihatin mcm Aish..
terharu sangat..
terima kasih sayang..
mama bangga dengan Aishhh..


No comments:

Post a Comment