Jom Join!!

Mar 10, 2011

Nasi Lemak Daun Pisang


Mesti korang tercari2 kan, maner nasi lemaknyer. 
Daun pisang ade lahkan..kan..kan..kan.
 nasi lemak tu dah ade dlm perut aku nie haahhhaa..
aku x sempat nak ambil gambar nasi tu td
sbb dah lapar sangat..
mana lg  dengan bau aroma  daun pisang tu lg.
hheerr mane boleh tahan beb..
pas tu  dia punya rase.. 
boleh buat org meroyan beb..
sedap x hingat-hingatpunya.


 sebenarnya
nasi lemak nie aku beli kat bawah rumah mak aku pagi td. 
 kat sana memang banyak org berniaga nasi lemak ngan kuih muih..
mmg sedap2..belaka. panas2 lagi tu.
mmg best.
mcm pagi td. aku beli nasi lemak daun pisang 2bgks..utk ( aku & My Laling hubby )
 Pau Kacang Merah 2 ketul, dan Pau Inti Sambal 2 ketul.
total semua skali:
RM 3.60

mmg sedap.. 
kenyang giler .
oh yer gambar Pau pun aku x sempat nak ambik 
sbb dah x tahan ngan bau dia yg harum tu..
dlm kereta lg aku dah bedal.
hahhahaa..

ok dah.. bye!!

No comments:

Post a Comment