Jom Join!!

Mar 18, 2011

Cikgu Shida dtg ke Konti Hot FM

Macam biasa...
setiap pg aku akan bukak 8tv..
utk dengar Hot FM..
pg nie Hot Fm Am Kru jempu Cikgu Shida..
Wah!! Aku teruja sangat!!
sbb aku Salah Sorang Peminat Cikgu Shida!!!
lantaklah org duk kutuk cikgu shida tu mcm2 tp..
dia tetap penghibur d hati ku..
bg aku bukan semua org boleh jd macam dia..
x smua org ada bakat mcm dia...
Korang ado?... x do kan?
korang ade bran mcm dia?
x do kan!!!
so itu lah keunikan yg ada pd Cikgu Shida..
pd Cikgu shida..
teruskan cara hidup anda..
x yah duk kisah ngan Org yg duk Kate..kau mcm2..
Janji Kau Bahgio...
Aku SoKong kau Cikgu Shida..
Cikgu!!!
chalet ler Sikit ngan teman nie Ha!!!
penat teman duk Up cikgu tau!! 
hihihiiii....
kpd sesiapa yg tak minat pd Cikgu Shida...
aku nak Cakap Sikit..

ADO..... Aku KiSaH!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment