Jom Join!!

Mar 23, 2011

Nasi Ayam Penyet

Ahhh.. x kira 
walaupun Qaseh Zierah dah buat pasal Nasi Ayam Penyet Wong Solo nie..
aku x kira aku nak jugak masukkan gambo Nasi Ayam Penyet nie...
x kira3x!!!!!
hahhahahahha!!!!!!!!!

nie dia pn.Qaseh Ziera yg tengah khusyuk buat kerja.. 
tp walaupun bz dia masih boleh tersenyum..
kalu x cayer.. cuba korang tengok pipi dia tu...
kan pipi dia tengah naik keatas tu...
senyum la tu!!! 
( pn.Qaseh Zierah... AmpuNN!!!!)

 Awek's tudung pink nie plak cik sue...
dia duduk tengah2 antara aku ngan Qaseh Ziera..
kalau akak2 dia duk gaduh b'dua.. dialah yg akan jadi mangsa keadaan..
minah nie betul2  tengah serius nie..
al - maklum lah dia yg paling banyak kena buat kerja.
hahhahahahaa...


 Heemmm Nie plak Makcik paling Poyo!!!
rasenyer dia lah yg paling sikit buat kerja ... 
tp cer korang tengok mulut dia tu..
.
.
.
.
.

.
FOyyOOO Pjgnyer!!
3meter tu!!!
tp krg jgn salah sangka plak..
aku muncung tu bukan pasal kena buat kerja tu..
tp pasal
Gugu Gaga Lia  & shige a.k.a shinbe
duk mengacau kat situ...
Adooiiii hai.. 
diorg dah tau kawan diorg yg srg nie gabra semacam..
dorg lagi duk m'ngacau aku..
Adoii Yai..!!!
Tp akhirnya aku berjaya jugak Habiskan sebelum Lunch!!!
yeS!!! YeSS!! YeSS!!!
.

.
.

..
.
.
 ok berkat kerja keras kami b'tiga.. 
maka
nie habuannyer.

.
.
.
.

.
.
.
..
 Nasi Ayam Penyet Wong Solo


timerkasih3x!!!!
lain kali blanjer lah lagi..
kami Ok Jer!!!
hihihihii!!!!

perrrhhh x sabar rasenyer nak makan!!!
 emmm nyum..nyumm...

No comments:

Post a Comment