Jom Join!!

Mar 20, 2011

Menu Kampung

emmm nyumm...nyumm..
ni masakan aku hari ahad yg mulia nie..
mgg nie aku x g mane2 pun..
sbb tengah pokai..
so duk kat umah adelah lebih baik..
masak2.. tengok Tv. tengok facebook, tengok blog... tidur... dll..
jumaat  mlm sabtu ari tu aku ajak hubby g psr borong selangor..
sbb fikir ari ahad malas nak kluar..
maka nak masak kat umah jer..
tp bila buka fridge.. KOSong... ALAMAK!!!!.....
heeemmmmmmm........
bila sampai jer kat pasar aper lg... smua benda aku borong.. 
kate g PASAR BORONG...aper lg borong ler..
jd pd hari Ahad yg indah lg mulia nie... 
maka inilah hasil air tangan aku
huhuu.....

                 ( ulang tayang gambar yg sama ...haha..)

1) ikan sardi goreng kunyit
2) udang masak sambal
3) Sambal kuining ( mmg pembuka selera.. Perhh !!!)
4) sayur sawi ( sj buat banyak kuah, utk anak2)
5) buah mangga masak (sbg pencuci mulut)

No comments:

Post a Comment