Jom Join!!

Mar 7, 2011

langkawi - (siri 1)

Bukannya aper 
saje jer letak siri 1 tu 
sbb nie adalah serba sedikit gambar yg aku ambil pakai h/p aku
masa nak g langkawi ari tu.
gambar yg banyak2 tu ade dalam kamera gedabak my hubby.
aku blom upload lg 
sbb fomat dia besar sangat 
tak boleh masuk kat dlm blog nie..
so nie jer lah dulu yg dapat aku masukkan kat dlm blog nie..

>
>
>
>
>
>

harap maaf gambar tak berape elok.. 
banyak yg kabur2.
heehhee..

masa nie kami baru sampai kat LCCT ..

seronok budak berdua nie dapat duduk kat atas troli tu.


 
faiz nak PAU aku ngan gula2 besar gedabak nie.. aduii hai..faiz..

 si adik plak nak lolipop yg besar gedabak.. die..
bapak mahalnyer..

 Kulit Manggis ngan  Kulit Langsat hihiiii..

pakcik KoKOng & Acik Rara..

budak berdua  nie kawan baru faiz dan Billa
Ker Ker (abg) & Mei Mei (adik)
diorang  dari china..



mei - mei  & Billa

Ker-Ker & Billa

sebelum fly kita posing dulu yer Billa!!

Hubby baru nak kluarkan Kamera gedabak dia 
hemm...


masa kat dlm flight faiz duduk ngan acik Rara.tetiba faiz nak terkencing..
 masa tu kpl terbang tengah nak naik.
Maka x boleh g toilet..
kena duduk tempat msg2..
jd terpaksalah acik Rara pakai kan Faiz pampers..
 sian acik Rara..
jasa mu akan d kenang 
Acik rara..
hhiiihhiii..



ok tu jer gambo yg aku ader 
siri ke-2 akan menyusul
nanti..
k..
AdiOOss...

No comments:

Post a Comment