Jom Join!!

Mar 20, 2011

happy birthday to my lovely Hubby

happy birthday.. to u...
happy birthday to u...
happy birthday...happy birthday..happy birthday..to u.............
happy birthday yg ke-30.. wah tua dah Laling aku nie.
moga D panjangkan umur N sihat selalu...
em.. sebenarnya birtday my hubby 19 march ari tu.
tp sbb kan malas, ari nie  baru aku masukkan gambar kek nie kat blog...
gambar nie pun nasib aku dah snap awal2  ms kat opis ari jumaat ari tu... sbb bila sampai jew kat  umah faiz dah ambil satu.. dan lg..dan lagi.. emmm...
maka aku pun dah x der mood nak celebrat. dan si Hubby plak tetiba plak ari tu x sihat.. 
mungkin tersalah makan.
dia tidur sepanjang hari... 
maka niat nak sambut birthday pun terpaksa dibatalkan.. huhuuuuu..
aper pun aku nak promot sikit nie...
utk p'ngetahuan korang cup kek yg comel nie aku tempah pd kawan aku.
 
atau nama face book Norlinda Ahmad.

No comments:

Post a Comment