Jom Join!!

Mar 9, 2011

hadiah untuk mak

jam menunjukkan pukul 9.06mlm

malam td lepas ajer kemas2 umah kami terus balik umah mak.
tetiba plak hati nie rase rindu sangat pada mak, dan kebetulan pulak Aissh pun asyik cakap pd ayah dia nak balik umah opah.. nak blk umah opah!!! kesian plak budak tu rindu kan opah dia..
maka kami pun ambil keputusan utk blk umah mak mlm td.
kami bertolak dr putrajaya pukul 9.06mlm dan sampai kat umah mak pukul 10.00mlm
hehehe.. sekejap jer kan..tuk pengetahuan korang umah mak aku kat jln ipoh KL jer..
tu yg boleh balik bila2 jer tu..


k sampai jer kat umah mak aku terus kasi pd mak hadiah yg aku belikan tuk dia masa g bercuti kat Langkawi ari tu..

mak dah x sabar  nak bukak plastik biru  tu..

memang agak payah sikit nak bukak ikatan plastik tu..
sbb aku ikat mati hiha..
cian mak


mak blom berjaya lg bukak plastik tu..
akhirnya dia tegak kan pulak kotak tu..
hihiii

ha!! dapat gak mak bukak plastik tu.
taniah mak!!

nie lah benda alah yg mak dapat...
mak kate.. 
suka..suka..suka...
hihihiiii
dan saya plak kate...
mak.. 
pas nie masak sedap2 lagi tau..
nanti adik kasi lagi besar punyer hadiah!!!
hehehehehe...
 o rupanye kau kasi ader makne yer..
heehheee...
aku balas ngan senyuman ala2 kerang busuk!!!
(mak aku ckp:bertuah punya anak!!!...)



No comments:

Post a Comment