Jom Join!!

Mar 25, 2011

BAJU KURUNG - BAJU MELAYU (Baju Raya)

Salam jumaat pada semua...
ok ari nie nak c-ter pasal pagi jumaat bersama Baju kurung & Baju Melayu
al-kisah nak bangunkan budak berdua tu pagi td..
bdk b'dua tu mmg susah sikit nak bangun pagi..
pg td aku buat helah..
saper mandi mama kasi pakai Baju Raya (bj kurung & bj Melayu)
bila dengar nak pakai Bj Raya..
si Aisshh.. terus  bangan dan buka baju sendiri..
aiik!!!
terkejut haku!!
hihiii....
si Billa plak dengan riangnyer bangun pg td...
tu pun lepas aku golek2 kan anak dare tu!!
bila diorg dah siap aku umpan diorg ngan botol susu sorang satu!!
nah!! minum... duduk situ diam2 mama nak siap nie...
maka nie kerja budak b'dua tu.
lepas minum susu

.
.
.

.
.
.

.
Billa sibuk dengan Kain Baba danNyonyanyer!!

si Aishh sibuk ngan kreta dia..

2 gambar kat atas nie.. 
masa kat dlm kreta dah nak bertolak ke opis dah masa nie
cuba tengok..jari Billa tu x habis2 kat  mulut.. 
mmg FotoCopy mama dia masa kecik..
(ayat tu mak aku yg cakap pd aku)

.
.
.
.
.
.

.
ok bye

No comments:

Post a Comment