Jom Join!!

Sep 25, 2012

gambar kutu tepung.

seperti yang dijanjikan tadi..

meh sini ramai -ramai tengok kutu tepung yang aku ceritakan tadi..








mesti ada yang kata...aku ni.. kecoh atau hover jer lebih kan..
setakat jumpa kutu tepung pun nak kecoh..
eh!! hello!!!!!!!!!!....
banyak ok.. kalau setakat sekor tu boleh ler aku... kutip dan campak..
kalau dah sampai 5-6 ekor.. kau sanggup nak makan.. heeerr...

kita sebagai pengguna ada hak untuk bersuara...
jangan diam jer.. kalau diam.. kita yang rugi.


pada siapa yang nak tahu cerita di sebalik gambar ni...
klik kat tajuk .kutu tepung


19 comments:

  1. ade tgigit x..ranguup x..
    haiyo..bnyk geli..pangkah trus kalu gini

    ReplyDelete
  2. uwaaaaaaaaa tak sanggup nak makan kalu byk senggini.tp kalu jmpe sekor pun x lalu nak makan dah huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. da mcam anak kumbang melekat la pulakkk...eiiiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang paling best yg masih warna putih pun ada tau..
      anak dia kot.. geli ai.. yekk.

      Delete
  4. kak ziah pernah dalam mee goreng ada lipas.. masa tu makan dah nak abis... kira kenyang dah... mee goreng kat kastam.. masa owner yang lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ada rasa lemak masin sikit kan.. hihihi..

      Delete
  5. wahh,,pakej eh dapat lauk skali -,-

    ReplyDelete
  6. eee..tu baru mak-mak die..yg anak halus2 tak nmpk tu camner??aiyak...
    takkan die tak perasan mase menguli tepung tu??? eee..kotor betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kotor pun..
      jd.. mari kita. masak sendiri dari rumah yer..

      Delete
  7. teruknya..nape la dorg ni x jaga kebersihan makanan ye.
    aritu saya terjumpa lalat dlm sayur.
    saya complaint, both me n hubby makan free aritu.
    mujur x sakit perut. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dalam sayur..
      itu pun ida pernah terkena..
      ada tali dalam sayur tu..
      tapi ida terus kan jugak makan.. hihihi.

      Delete
  8. ades! oh tak sanggup nk mkn gini....masa buat tu, tak nampak ke kutu2 dlm tepung? oh..tk sanggup!

    ReplyDelete
  9. adoiii loya tekak.. tepung tahun bilalah ni.

    ReplyDelete
  10. aduhai..mmg tak lalu le nk makan kalu jumpa byk gitu..ishh

    ReplyDelete
  11. meriah gila kutu.....haii. kalau ade atas kepale mau tergaru2 jugak ni kak.. nasib baik x sempat masuk perot.... syukur!!

    ReplyDelete