Jom Join!!

May 31, 2012

Hot FM Produa ZooMerZ

petang semalam balik daripada ambil faiz kat tadika.terus ajak hubby pergi ke Alamanda.
sebab ada benda yang perlu di selesaikan.
tup-tup.. dalam perjalanan ke sana. terdengar pulak dari radio Hot FM yg produa Zoomerz sekarang berada di hadapan pintu masuk Alamanda..
Ehhh... abang!!! jom-jom jom..
nasib hubby nak..

masa aku sampai tu..
aku tengok..krew-krew hot fm tu. baru je sampai.
aku tengok takda orang lagi dekat situ. ada pun.. tengok2 dari jauh jew..
yg aku pulak dengan muka selambanya..terus jer pergi kat Zoomerz tu..
kebetulan aku bawak dua orang budak kecik tu.dapatlah sorang satu buku Upin & Ipin.
bila orang nampak aku dah ada kat situ. ramai pulak lah.. yg datang dekat..
tetiba Krew hot fm tu.. buat kuiz untuk dapatkan cenderamata drp Hot FM.

banyak gak aku dapat barangan dari Zoomerz hot fm ni.
antaranya:
-2 paket sampel rejoice
-2 paket sampel fair and lovely
-2 buku cerita Upin & Ipin
-T-Shirt Mentor 2012
-dan air kotak Nescafe 4 kotak.
tapi yg paling aku frust.. aku tak dapat CD Anuar Zain..

seronok layan krew2 Hot FM ni.. sporting giler beb...

7 comments:

  1. dulu i slalu kejar squad sinar fm.. bestkan mcm2 dpt

    ReplyDelete
  2. LIYA : emm best.. macam-macam boleh dpt.

    ReplyDelete
  3. kalau bab cenggitu takde malu dah.. ;)
    tengok dari jauh tak puas baik datang dekat2.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. seronok nye! dapat tshirt lagi...best!

    ReplyDelete
  5. Kakak pun dah follow sini juga..

    ReplyDelete
  6. Ada abg hensem di situ.... kih kih kih

    ReplyDelete