Jom Join!!

May 14, 2012

bangku kecil.

comel tak bangku kecil ni?....
heemmm .. comelkan.. sebenarnya bangku comel ni. bapak mertua aku  buatkan khas buat cucu-cucu dia..
masa balik sabah hari tu... masuk jer rumah..
mata aku terus terpandang kat bangku kecil ni..
wahhh comelnyer bangku ni...
elok jer tersusun kat keliling meja jati tu.
aku tanya mak mertua aku..
mak.. mana mak beli bangku comel ni.. tup..tup.. mak aku cakap..
ayah yg buat tu... utk budak-budak belajar mengaji..
tapi utk si faiz dengan nabilah.. ayah dah simpan siap-siap kat bilik atas..
wahhh... yer ker... bestnyer..
kreatif la ayah ni...

macam-macam bentuk bapak mertua aku buat.
siapa mau oder?hihiii..
kerusi ni.. di jamin teguh ok.. aku dah cuba duduk dah..
memang tegap..

sekarang ni.. bangku kecil ni dah ada kat rumah aku.
masa nak balik hari tu..
bapak mertua aku.. siap cari kotak lagi.. utk packingkan bangku ni..
akhirnya sampai jugak bangku ni. kat putrajaya..
Tq ayah... sebab buatkan bangku kecil ni..
nanti buat meja pulak yer.. hikhikk...

No comments:

Post a Comment