Jom Join!!

May 9, 2012

Nota buat mu.


bukan nak mengeluh tapi luahan perasaan semata-mata..
kenapa yer? sakit sangat ker hati kamu.. bila lihat seseorang itu bahagia, dan ceria..
kenapa dunia ni tidak adil bak kata yuna.. ini tidak adil tidak adil bagiku..
kenapa? kenapa selalu sangat hati ni disakiti? kenapa?
sedangkan.. aku rasa.. selama ni akan ku jaga kata-kataku utk jaga hati dan perasaan orang yang aku sayang.
tapi kenapa? selalu saja kamu suka sangat menyakiti hati ini?
apa salah aku? salah ker aku atas tindakan yang selama ini aku lakukan.. 
jika benar? cobalah untuk katakan padaku untuk aku perbetulkan diriku ini. agar aku tidak hanyut dengan caraku. dan yang paling penting sekali.. agar aku tidak dicampak atau disisihkan begitu shj..
hinanya..aku rasa jika diperlakukan sebegitu rupa..
haaaaaaa!!!!...
Ya Allah.. dah lama aku pendamkan perasaan ku ini.
tapi hari ini.. aku terpaksa luahkan jua.
dah tak tahan rasanya.. utk ku tanggung deritaku ini..
telah banyak ku lakukan agar menjaga hati dan perasaan mu...
tapi apa yang kau berikan kepadaku? hammpaa...........
biarlah... mungkin ada rahmat di sebaliknya..
aku bukan pengemis untuk merayu kepadamu.. agar kau kembali kepadaku..
tapi ku minta...
jagan kau sakiti hati ini lagi..kerna.. aku manusia biasa..
akhir kata dariku..

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

semoga kamu akan bahagia selamanya.. amin..

p/s: akan ku simpan kenangan terindah kita bersama...

6 comments: