Jom Join!!

Jul 12, 2012

Homestay Melaka/ Herba Homestay

 ada sesiapa nak bercuti ke melaka tak?
baru-baru ni aku ada dapat comment dari seorang reader..
wahhh!! macam glamour nau aku ni yer..
dia ada bagi dia punya blog..
ni blognya  klik sini 
jadi aku rasa tak salah kalau aku nak kongsikan info ni utk korang semua..
jadi untuk keterangan lanjut korang semua bolehla tengok kat blog dia yang aku dah link  tu.
ok.. selamat bercuti..
 
serba sedikit info: 
 
 Anugerah HouseStay Melaka 3 bilik.
Rm120 -  Hari Ahad-Khamis
Rm150 - Hari Jumaat&Sabtu/weekend


______________________________________________________
Anugerah HouseStay Melaka 4 Bilik (terbaru)
Rm150 -  Hari Ahad-Khamis
Rm180 - Hari Jumaat-Sabtu/
 
 
          Homestay Melaka/ Herba Homestay 
 
Anugerah homestay 3bilik
No 17, Jln Puncak 3, Tmn Puncak Bukit Katil, Bukit Katil,Melaka.
 
comment dari reader: 

Salam.. saya ada menyediakan perkhidmatan Homestay di Melaka.. jika tn/pn merancang hendak ke melaka, blh la berkunjung ke blog kami..
http://homestayDimelaka.blogspot.com
~Terima kasih pemilik blog~

No comments:

Post a Comment