Jom Join!!

Jul 11, 2012

Bertuahnye..anak aku yang sorang ni...

Assalamualaikum semua..
pagi ni  nak cerita sikit pasal anak bujang aku yang sorang tu.. siapa lagi kalau bukan si faiz nabil.
pagi tadi macam biasa... aku akan gerakkan dia dari tidur. mandikan.. dan siapkan semualah.
masa aku tengah pakai kan dia baju.. mulut dia tak henti -henti bercakap.. walaupun tengah menggigil kesejukan..

Faiz              : berrrr....(sejuk).. mama ... mama hari ni faiz tak nak makan lah...
Mama          : kenapa?
Faiz             : berrr... faiz... dah kenyang...
Mama         : aiikkk... kenyang..? faiz makan apa kenyang? kan baru bangun tidur?
faiz              : Faiz kenyang... berrrrr...
Mama         : ok lah.. faiz minum susu je yer...
faiz              : ok..
Mama         : ha... cepatlah... pakai seluar ni.. mama nak siap ni.. nanti mama lambat pergi kerja..
faiz              : mama nak siap apa? berrrrr....
mama          : mama nak bersiaplah...
faiz              : mama nak meke up ye....?
mama          : ahak's... ha ah.. mama nak make  up...( pandai pun)
faiz              : mama ni asyik2... make up... asyik2 make up..
mama          : hahahha.... mestilah... mama kan perempuan... faiz lelaki mana boleh make up...
faiz              : mama ni asyik2  make up... makan... make up, makan.... apalah.. mama ni....
mama          : hahhahahahahahaaaaaaaaaaa................ bertuah punya anak.... sekali     berlepek..
                     tangan aku hinggap kat punggung kecik dia... hahahahahaa.... ( tampar manjew.. jer pun..)
faiz              : mencecet -cecet si faiz berlari sambil ketawakan aku...
mama          : adoiiiyaii....  betuah betul anak aku ni.............faiz.. faiz..

 




                 

No comments:

Post a Comment