Jom Join!!

Jul 5, 2012

Al Dente

Restoran terletak di Galeria Putrajaya Presint 4, putrajaya.
masakan berkonsepkan Itali dan Malaysia. Al Dente adalah salah satu restoran yang di uruskan oleh Hotel Pullman Putrajaya Lakeside.

sementara menunggu waiter sampai. kita ambil gambar dulu yer..

 buku menu..
kami pilih menu executive set lunch.
benda first yang sampai adalah garlic breads..
sedap sangat...sumpah aku tak tipu..memang sedap sangat.aku kasi 10 markah ++.

sambal utk makan bersama garlic breads td.sambal tumis tu memang sedap sangat.. aku kasi 10 markah..

Butter utk sapu pada roti garlic tadi.

nyumm..nyum.. sedap sangat.. korang mesti cuba tau..

Sicilian Linguine Aglio Mushroom and Vegetables. ni yang aku oder.. pun sedap..
aku kasi 10 markah jugak.

karipap yang besar pinggan ni nama dia.
Beef Pepperoni calzone..
emmm rasa dia biasa2 jer..

 rupa dalam karipap tadi..


ok ni aku kasi jeles sikit..
dalam dia ada beef pepperoni,dan telur..pastu adalah serba sedikit..bahan lain...

maksud Al Dente:
Hidangan yang dimasak sempurna agar pelanggan dapat mengingatinya sampai bila -bila.

apa lagi selamat mencuba...

4 comments:

  1. nampak sedap la yunk... zana x pernah lepak or makan area presint 4 tu.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. Zana Adieyza :cubalah.. paling sedap garlic
    breads tu.

    ReplyDelete
  3. total markah berape kak?

    ReplyDelete