Jom Join!!

Jun 30, 2014

Seronok tengok budak-budak ni.

Jumaat lepas, tadika Nabilah ada buat majlis Salam Ramadhan,dan sambutan ulangtahun kelahiran dan hari ayah ibu..
aku  teruja sangat nak tengok anak aku buat persembahan..
siap datang awal sebab nak duduk  depan sekali ok..hehehe..


Majlis ni buat dalam tadika tu je..
kira ok lah.. senang sikit aku nak pergi.


kerusi untuk ibu bapa.. haha.. comel giler..
kira  vontot ai ni..  ngam ngam je lah... 
eh!! ke terlebih - lebih.. hahhahahha...


Nabila & the geng

sebenarnya aku tak bagi tahu pun dekat nabilah aku nak datang tengok dia buat persembahan..
masa aku sampai tu.. aku tengok dia tengah rancak bersembang dengan kawan dia.. amboii,,..
bukan main lagi.. suara dia yang paling kuat kat situ.


keciknya kamu nabilah oi..
tu lah.. suruh makan sayur tak nak..
kan dah kocik..

yang tudung hitam tu kawan rapat Nabilah.. Faqirah nama dia.
kenal masa kat taska lagi..
tu yang rapat tu..

nak bagi tahu ni.. hahhaa..
baju yang nabilah pakai tu aku yang buat.tantik tak..hihi


office mates aku zainap. anak dia pun belajar kat tadika  ni.
Tq nap sebab tumpangkan akak hari tu.

persembahan nasyid dari kanak-kanak 5 & 6 tahun

tiba masa anak dara saya pulak buat persembahan Nasyid..
sejuk hati tengok budak-budak ni.

haloh..haloh.. anak mama..
kenapa kepala tu asyik tengok kawan je... 
lupa step ler tew..


tengok kawan lagi... herrrmm


lepas acara persembahan, ada acara hari ibu ayah pulak..
acara ni utk mengenang jasa ibu ayah..
cantik tak bunga tu.. 
sebenarnya bunga tu hasil buatan kanak-kanak tu sendiri..
sebenarnya bunga tu bentuk tangan diorang.. lepastu di olah jadi bunga.. kreatif kan..
masa acara bagi bunga nie aku sedih sikit. 
sebab aku ternampak.. ada dua tiga orang budak yang melilau cari mak ayah dia utk bagi bunga tu.
tapi sedihnya,mak ayah dia tak datang..
perhhh tersentuh jiwa ni..
kesian kat anak-anak tu. mesti diorang berharap mak ayah dia datang..

apa pun terima kasih kpd cikgu..yang banyak mendidik anak saya.
Jasa mu akan di kenag..

ok korang...

selamat berpuasa.

4 comments:

  1. Alahai..comel2..
    colourful..
    salam Ramadhan dari Lya

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Ramadhan juga buat LyAfrina.

      Delete
  2. seronokkan bila dapat tengok anak sendiri buat persembahan....macam tak caye aje...hik..hik...

    ReplyDelete
  3. memang seronok,.. kadang2 tak sangka yang diorang ni ada bakat.

    ReplyDelete