Jom Join!!

Jun 11, 2014

Cherating Part 1 (persiapan sebelum pergi)

hai korang... dah lama aku tak mengupdate n3.malas weeii..
seronok rasanya dapat bercuti dengan keluarga tersayang.. hilang sekejap rasa penat bekerja tiap-tiap hari.
seperti perancangan kami.. setiap cuti sekolah, acara wajib adalah percutian seisi keluarga..
destinasi kami kali ini. di CHERATING
first time aku menjejakkan kaki di cherating ni..  tak sangka cherating mempunyai pantai yang cantik..

ok jom aku cerita pasal persedian awal aku sebelum bercuti ke Cherating..
macam biasa.. aku akan dilantik sebagai setiausaha kelab..hahhaha..
semua jadual aku yang aturkan..  so.. aku pun apa lagi..
minta bantuan en.google dan  kawan-kawan opis..

ok ini tentetif yang aku sediakan..


tapi bila sampai kat sana.. xtvx kami dah bertukar sikit..
sebab banyak masa yang terluang..

macam hari ke-2 tu. ikutkan  kami pergi ke mini zoo dulu. tapi kami terpaksa  tukar program.
kami pergi ke santuari penyu dulu. sebab tempat tu dekat dengan penginapan kami.


senarai nama peserta


sedikit nota utk rujukan aku dan pengerusi.


kat bawah adalah senarai acara sukaneka






kat bawah ni pula senarai semak/barang yang perlu aku sediakan utk acara sukaneka:









kad jemputan untuk peserta


aku pakai kad terpakai je..hihihi


sumbangan ikhlas dari aku untuk acara cabutan bertuah..
kali ni memang banyak hadiah yang kami dapat..
hadiah.. adalah sumbangan ikhlas dari setiap peserta..
tiada sebarang syarat untuk sumbangan..
kalau tak sumbang pun kami tak kisah..
tiada sebarang paksaan dari pihak penganjur..
yang penting semua happy..




2 comments:

  1. Wah ni family day ni...mesti best kan...dh lama rasanya x buat family day...

    ReplyDelete