Jom Join!!

Jun 23, 2014

Pisang Cheese Jakarta


semenjak dua tiga menjak ni.asal bukak Fb je orang duk tayang pisang cheese ni. asal bukak whatsApp pun sama, buka insta pun benda yang sama keluar..
buat air liur aku meleleh je...
nie tak boleh jadi ni..
semalam.. aku paksa  juga en.suami pergi terjah tempat ni..

akhirnya dapat jugak yes..yes..yes...


mesti korang tertanya-tanyakan. kat mana nak dapatkan pisang cheese nikan..
ok lokasinya terletak di bangi..
sebaris dengan klinik An-Nur dan Al-Zahrah bangi.
kecik je stall dia. pandai-pandailah korang cari ye.. hehehe..


ada banyak perisa yang korang boleh pilih..
aku pilih original dan crunchy oreo..
sedap...
anak-anak pun suka..


nyum..nyum... sedap sehingga menjilat jari uolls..
cubalah..


3 comments:

  1. ok sgt teliur!!

    lieya nak pi cari gak nanti ni heheeheheh

    ReplyDelete
  2. jalan2 google pisang cheese...

    kena try nih...
    =)

    ReplyDelete