Jom Join!!

Jun 16, 2011

MuLiH SuDaH!!!

Salam smua.
syukur alhamdulillah.
akhirnya aku selamat pergi dan selamat pulang.

WWoooKKeeH>>> 
aku Nak tanya krg nie.
Korang Paham ker Tajuk N3 aku hari nie.
hahaaa... mesti korang berkerut2!! kening kan.

pada yg faham bagus lah.
pada yg x faham biyo..
makcik  bagi tau ye..

MULIH tu maksud dia.
PULaNG @ BALIK ..
perkataan nie berasal dari bahasa 
Melayu Brunei.

maklumlah dah kahwin ngan org Melayu Brunei.
kenalah
belajar seberba sedikit kan..
x lah melopong jer bila diorg bersembang.
betul x?

ok tu.. pasal tajuk N3.
oK tamat....

emm mesti kRg tengah tgg Gambar dari Sabah Kan..
seperti mana yg aku janji kan ari tu.
utk p'ngetahuan korang
aku belum sempat upload lg
sbb semalam baru sampai.
x larat sngt + demam..
so terpaksa tangguhkan dulu gambar tu ye.. 
harap sabo.


Syukur alhamdulillah..
Majlis persandingan adik ipar aku telah berjalan degan lancarnya  dan meriah sekali.
masa majlis tu, aku sempat berkaraoke dan menari tarian tradisional SABAH.
heehhee.. Aku Pun x saNgka 
aku Boleh Menari 
tarian Sabah..
Kira ok La tu
terkeZut org sabah tengok.
Org Semenanjung boleh menari tarian  Sabah..
heehee PoYos jer Aku.
tp mmg bezzz.
tambah pulak ngan family yg 
SpotIng ..
lg Bessszzz..
antara tarian yg ktorg menari:

sprt: 
tarian Sumazau, Manok-manok- (manok tu maksud dia Ayam.), dan macam2 lg.
tp sori aku x ingat semua nama tarian tu. sbb banyak sangat.
tp yg pasti, poco2 pun ada.
seronok sangat, mmg meriahla!!!
x sangka Family semua sporting..

ok lah. sampai sini jer dulu. 
gambar menyusur nanti ye!!

p/s: gambar masa menari aku x ambil sebab semua org sibuk menari!!! 
hahhaha!!!

2 comments:

  1. saya xsabar mau mulih bah,,, ngantOk la kak.....

    ReplyDelete