Jom Join!!

Jun 8, 2011

cepatnya masa berlalu.

kat luar hujan, dan gelap sangat.
ari nie dah hari rabu.
esok ari khamis. 9/6/2011.
esok mlm pukul 10.mlm aku dah nak berangkat ke Sabah.
tp esok aku masih kerja lg..
syg cuti beb!!


MOTiF blk sabah!!!
ada majlis kenduri kawin.adik ipar aku.
aku blk sana seminggu la jugak!!
halamak.. habisla cuti aku..hehe..
tp x per, bukan slalu pun aku dpt blk jumpa keluarga terchinta kat sana.
aku akan blk sini pada 15/6/2011-bersamaan hari rabu. 
hari Khamis tu. mungkin aku dah start keja blk kot..
jd.. pd sapa yg rajin duk mengintai blog aku yg x seberapa nie..
harap tunggu ye..kemunculan aku hari khamis depan.
nanti aku tempek kan serba sedikit gambar masa majlis kat sabah tu nanti
boleh gak korang dan aku  blajar..
cara2 majlis kenduri kahwin org kat Sabah betul x?
sama2 lah kita berkongsi ilmu 
kan... kan..kan..!!!
k lah.. aku dah nak blk umah nie..
bertemu lg d lain hari..

No comments:

Post a Comment