Jom Join!!

Mar 19, 2012

Hot Air Balloon

Pemandangan dari rumah aku, pagi sabtu hari tu..
bersamaan 17/3/2012, pukul 8.30pg..




 hari ahad tu...
aku bangun awal-awal pagi lagi.. dan gerakkan..
anak-anak.. and mr.mat cool.. sbb nak ajak d'org g tengok balloon..
tp..last2... yg pergi cuma aku dgn faiz jer..
sbbnya anak dara kecik tu..buat derkk..jer bila aku suruh mandi..
muka sardin jer tengok kartun..
last2 mr. mat cool pun terpaksa aku tinggalkan..hikhik..
my laling... u duk umah yer jaga budak kenit tu..
i nak gi berjimba2...jap ngan pakwe tecik i ni.. hikhikk..
nanti i ambil u balik utk g bekpes...yer... u tgg i calling u tau... hhuhuu..
jom.. aishhh.... kita g b'jimba2...tinggalkan mereka berdua.. wahh...wwaahh..wah...

 depan opis...
 aku park kreta kat  opis jer...
 takut nak park kreta merata2.. nanti dapat surat cinta..dr abg polis..huhuhu...
tak..mo..tak mo...

 helikopter...
 time ni aku tanya faiz.. nak naik helikopter tak? dia nak aje.. tak takut pun...bagus... macam tulah.. anak  jantan  lelaki..




 banyak giler benda alah ni..
nasib si faiz tak pau mama dia..
selamat duit aku...
nnggeeehh..

 ni rege utk naik helikopter tu...
bapak.. mahalnya...
langsung tak jd naik.. hihiii......
 muka sentap tak dapat naik helikopter... shiannnn... dierrr..
walau pun tak dpt naik helikopter tp mama upah jugak robot...RM10.00
hihihi...
ok.. ball pink tu, tuk anak dare i kat umah tu...
besarrr... punya... Rm10.00 ( gambar  ni faiz yg ambilkan.)

No comments:

Post a Comment