Jom Join!!

Mar 6, 2012

dapat upah aiskrim magnollia..

ahad lepas... en.mat cool keluar awal-awal pagi lagi..ada kerja sedikit yg perlu di uruskan..
maka tinggallah aku dengan dua orang budak kecik kat rumah tu...
takpalah sayang..pergilah suamiku..pergilah.. cari rezeki buat anak-anakmu... 
wah... sedeyy pulak ayat aku ni...pergilah..sayang...
kejayaan takkan datang dengan sendirinya kalau bukan kita yg mencarinya...
selagi masih ada tulang empat kerat..kita ni..sama -samalah kita
usaha utk masa depan keluarga kita ni ye sayang.....
huhuuuuu..........sambil cover air mata dari jatuh ke bumi.. (hati aku ni kan hati batu tisu)

*********************************************************************************************
dalam pukul 5.00ptg ...
tetiba.... ada orang ketuk pintu rumah aku....tuk..tuk...
Assalamualiakum....................... eh... macam kenal jer suara tu... tetiba pulak jantung ni berdebar2...
rasa macam nak melompat pengsan rasenya....bila tau org yg disayangi dah balik..
anak-anak pun... melompat-lompat bila tau ayah diorang dah balik... tp yg paling hover...
siapa lagi kalau bukan si bulat (kucing)
awal-awal lagi dia dah berlari ke pintu rumah...bila dengar suara ayah tuan dia.
bila aku bukak pintu je... aku tengok...
ada dua beg plastik kat tangan kiri en.hubby......
bila aku bukak....aku tengok... ada susu anak-anak.
dan yg paling best sekali.....
ada......

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
 



 aiskrim... magnolia

 huhu...cantik dan comel sangat...

ni kira upah sebab tlg jagakan anak -anak ke ni? hihihii...
apa pun...tq sayang..

No comments:

Post a Comment