Jom Join!!

Oct 19, 2015

Karangkraf

Hari selasa hari tu aku dapat jemputan ke Kumpulan Media Karangkraf di Shah Alam.
Tak sangka aku antara orang yang terpilih untuk lawatan ni.. 
ok jom tepuk tangan sama-sama.hahahaha (hover sangat nih)


Bila dah sampai sini harusla bergambo yer dok!  


Ada roper pembaca berita tak?
teringat zaman kecik-kecik dulu,aku suka sangat berangan nak jadi pemberita.
tapi apakan daya,sampai ke tua duk berangan je.
 Impian tak jadi kenyataan pun.huwaaa... (kesat ayo hidung)


sebelum kita teruskan lawatan,jom kita dengar dulu serba sedikit sejarah tentang penubuhan Karangkraf ni.
Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang diasaskan oleh Dato' (Dr.) Hussamuddin Bin Haji Yaacub pada 1978.
 Majalah pertama yang diterbitkan ialah Majalah Mingguan Kanak-kanak.
ok tu jelah serba sedikit tentang latar belakang Karangkraf.
kalau nak tahu lebih lanjut.korang google ye hihi.

ok jom kita melawat tempat media buat kerja.


 wartawan nona
cantik tempat dia kan..


wartawan Impiana,sempoi & sporting.

 Kilang Karangkraf


 macam kenal je tajuk buku ni kan.
yer.. ni ler novel Asam pedas untuk dia tu.
aku suka tengok cerita ni.sweet je pelakonnye.


ok jom bergambo dulu,wat kenangan.














 sebelum balik moh kita bergambo sama-sama.
 Nampak tak kak Ton yang mana satu.
harusla yang paling hover,tu yang tengah tu ai ler hihii
Dapat 4 majalah free dari Karangkraf
tapi satu aku dah bagi kat member aku.sebab tolong cover kerja aku hehe.



Aku beli buku ni je untuk budak berdua tu,jadilah daripada takda langsung kan.


ok lah bye.


3 comments:

  1. wah bestnya dapat berkunjung ke karangkraf...

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. bestnyer...
    bkn sng nk ke tempat cmm ni..

    ReplyDelete