Jom Join!!

Apr 16, 2012

salam semua...

salam semua... wah... rindunyer kat korang.. eh..ehh..
hemmm macam biasa.. kalau dah lama cuti.. rasa malas pulak nak dtg keja balik.. tp nak wat macam mana..
aku yg menurut perintah ni.. harusla.. akur pada janji.. . nampak nauu.. org gomen..
pada yg tak tahu...
sebenarnya aku baru jer balik dari bercuti disabah, selama seminggu..
balik kali ni aku rasa puas hati sangat.sebab dapat pergi tempat yg menarik kat  sabah nun ha..
pada korang yg tak pernah sampai lagi kat.. sabah.. ni.. aku nak pelawa ni.. jom gi sabah..
hahhaha... dah macam iklan cuti-cuti m'sia plak kan.....
betul... wwooiitt... tak rugi kalau korang gi sabah sbb sabah mmg banyak tempat menarik..
sekali pergi.. mesti nak pergi lagi...dan lagi...
macam aku ni ha.. baru jer balik.. dah rasa nak pergi lagi...
ok.. lah.. aku intro jer ni... nak tengok..
gambar aku kat sabah... ?
tunggu.. di N3 yg akan datang k...bye..
ok lah.. nak gak selit satu gambar intro kat sabah ari tu..khas buat korang yg lindu kat aku...hihii
buaaeeekkkk...........

 ni masa dalam bot, nak pergi ke pulau manukan..

2 comments: