Jom Join!!

Apr 18, 2012

part 3 kota kinabalu sabah.

part 3 nie aku nak ajak korang terjah di bandar kk.
lepas je aku balik dari pulau manukan tu,
aku terus menerjah bandar kk.
sewaktu..teriknnya pancaran sinaran mentari...
aku dan hubby berjalan sambil berpegangan tangan... bueekk..
dari jati Jesselton point sampai ke perhentian teksi..
dalam perjalanan tu.. aku sempat gak ambil gambar kat sekitar kk.
nak tau kat mana...?
jom gi bawah...


sekitar  jesselton point:

     feri ke labuan
     suka sangat back groud kat belakang tu.. black & white

     pondok telefon merah..

    tempat orang lepak-lepak sambil minum petang..



Esplanade kota kinabalu sabah


perhentian bas kk





3 comments:

  1. cantiknya tempat ni..Bila la aku boleh sampai ke Sabah ek?

    ReplyDelete
  2. deyna: apa lg.. cepat booking tiket gi sabah..

    ReplyDelete
  3. Hello. Kami ada perkhidmatan keta sewa..
    Kancil (m) rm90, Kelisa (m) Rm100, Viva (m) Rm110, viva (a) rm120, myvi (m) rm130, myvi (a) rm140. harga bole runding lau sewa lama.
    No fon 012-8404089/012-8287220 (ag.ali)
    Area sabah di Kota kinabalu.

    ReplyDelete