Jom Join!!

Dec 30, 2011

Mat Cool Ketawakan Aku...

Giler.. semalam aku layan citer Dhia ni..sorang -sorang kat umah... mmg tangkap leleyy lah...
Mr. Mat Cool rupa-rupanya layan gak cite ni.masa tengah minum kat kedai bawah umah.
lepas aje cerita Dhia ni habis baru Mr.Mat Cool naik rumah.
masa aku bukakkan pintu...aku terus aja berdiri belakang pintu.
konon-konon nak menyoroklah.
tp kantoi... dia dah agak dah aku nangis...
giler tak nangis... sedeyyy.. wei..
Jahat Mat Cool. aku sedeyy.. dia boleh ketawakan aku...
heemmm 
Nak buat macam mana abg oiii..
Aii kan wanita.. 
hati wanita ni .. kan lembut.....

part sedeyy sekali.. masa Dhia di beri pilihan antara bermadu atau diceraikan...
pastu dhia boleh plak tanya suami dia nak suruh pilih yg mana...
aduhai... Dhia.. tabah betul kau....
Pastu sangat sedaey bila tengok dhia nangis teresak-esak kat belakang pintu..
dan dihari pernikahan Zikir... boleh lg dia  ngadap muka laki dia tu..
aduhai... aku pulak yg sedey bukan main...



korang pulak sedey part yg mana? cerciter sikit...

 ngeh..ngehh..ngehh.

1 comment: