Jom Join!!

Nov 3, 2011

Happy B'day To Hazirah

Majlis Hari lahir buat Hazirah Anak Pak KamisAn.EEhhh.. silap Anak pak Khamisan tu, Dik Sue yg tinggi lampai tu.hahaa.. marahla dak sue kat aku nnt.Lariii..
kay.. bukan nak c-ter pasal dak sue.Tp Nak c-ter pasal kak Zirah kita nie.
hahhaaa...
k.Zirah muka dah merah, dah standby nak kejo aku.
Run..  huhuu.. 
semput aku. asyik nak main kejo2 jer..
kurusnyer x jugak!!
eh.. melalut lg..
em.. first skali aku nak ucap Happy b'day kat kak Zirah hihii.
nie kali yg ke 430 kali kot aku ucap kat dia.
walau pun aku org yg pertama wish kat dia.tepat pukul 10.30mlm pada 1.11.2011 ari tu. 
tp malangnya mesej aku masuk lambat. pagi esoknya baru dia baca..masa kat opis.
hampehh jer..akhirnya dia kata aku lambat wish...
em..penat jari-jemari i yg montok ni dok tekan-tekan  keypad yg keras tu tau!!

kay lah semoga dia akan sihat selalu dan d murahkan rezeki hendaknya.
amin.. 

jom layan gambar masa kami raikan majlis yg di atur oleh Cik Masyitah.selaku Bos kpd Pn hazirah masa kat Garden Alamanda Putrajaya.

dak Sue & dak Ain.

Cik Kay

yang b'tudung merah tu la Cik syitah selaku Bos Zirah dan Pengatur majlis.

K.min yg bertudung biru.satu-satunya ahli jemputan yg bawak kad dan kek buat b'day Girl.
B'day Girl

kad dari kak min.i like this kad b'coz ada berry..nyum..
k.min.b'day saya tahun depan bln 6.tau.nanti thn depan sehari sebelum b'day saya. saya habaq lagi ye..
nak gak kad yg ada berry2 cam tu!!

So Cute!!




No comments:

Post a Comment