Jom Join!!

Nov 30, 2011

Kawan Baik Aku Kawin..

Tawin.tawin..tawin.. adoi yai .. musim sejuk-sejuk nie, ramai betoi yg kawin yer..
pandai depa ni pilih tarikh.. hikhikhikkk..
tak ketinggalan juga kawan aku yg sorang ni. 
Tanjat BoBoi.. bila dia kasi kad pada aku dua minggu yg lepas.
sibuk dia tanya aku. aku gi mana-mana x hari sabtu. aku ngan selambanya jawab..
tak gi mana.. naper?
tak der aper. Nah.. dia bagi aku kad kawin warna Pink.
aku tanya dia, kad kawin kak ana ke ni? dia senyum jer..
bila aku bukak..


 jeng..


jeng.


  jeng...

Tanjat Boboi.. skali lg.
aku punya suka.. macam nak melompat jer..
tp kena cover cun la kan..
takkan nak Hover sangat mengalahkan pengantin kot!!!
lekss.. arr..








Alhamdulillah...
Akhirnya kawan aku dah selamat di ijabkabulkan.
memang dah lama sangat aku tunggu kad kawin dari kawan aku yg sorang ni.
maklumlah.. aku memang rapat sangat ngan kak ana ni. dah macam adik beradik.
dia lah tempat aku bergurau, dia lah tempat aku mengadu nasib,
dialah tempat aku teteskan air mata berdarah..
eh.. air mata jer.
yg berdarah tu  bukan aku..
tp pengantin baru..
hikhikhikkk...
aku pengantin lama..
tak berdarah dah...
hahhaha..(gelak syaiton....)
eh..
eh..
aper aku melalut ni.
gurauan di atas hanya untuk yg telah berkahwin jer yer..
yg masih anak dara tu..
x yah nak ketawa lebih-lebih sangat..
macam faham!!!!..
Faham Ker?...


****************************************************************************************

OPs....
kak ana jgn marah!!
gurau jer..
biasa lah. pengantin mmg  kena kacaulah.
nak-nak plak.kalau dah naik opis.
sure kena punyalah dengan member-member..
yg nakal-nakal  miyang mcm aku ni..
Eh....
 aku ker?


ok lah aku nak bagi ucapan sikit  buat kawan baik aku ni:
kot-kot lah dia terbaca blog aku ni.
kpd Pn.Rohana Bt Mahmud & En.Noor Rahmat.
Semoga korang akan bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya. Amin..
Buat kak ana..
saya ada ucapan khas buat kak ana iaitu:


***************************************************************************


WELCOME TO THE CLUB 

heheheehhehee.....  "  o  o   "
                                   L

jap..jap.. nak nyanyi sikit..

slamat..pengantin baru...
 treng ten ten ten ten ten...
slamat.. berbahgia..
teng..teng..teng..teng..teng..
slamat..ke anak cucu...
slamat...sejahtera................

ok dah..


HABIS DAH>>>
BYE>>>
                                                          

No comments:

Post a Comment