Jom Join!!

Nov 30, 2011

dalam perjalanan ke rumah pengantin.di Parit. Perak Darul Ridzuan.

Giler..panjang punya tajuk..
tp ok kot..
emm biarlah.. janji ada tajuk..
kalau takda tajuk, macam mana nak baca tajuk. betul tak?
hikhikhik... korang pening? aku pun pening..
apa yg aku nak tulis sebenarnya ni? 
GILER + TAJUK + PANJANG + PENING = SJHFBJHSSGYGFBVBVGDSF
FAHAMMM????????
hihikhikkk....
yg sebenarnya aku tengah bosan gilo ni..
sapa nak tolong hiburkan aku..
angkat kain... Auuuwww... Seksi U ni...

*************************************************************************************************

dah jom.. terus layan gambar kat bawah ni ha..
jgn layan budak tak brapa betul kat atas tu.. jom ikut aku kat bawah ni ha JOm..jom cayang jom...



gambar ni aku ambil masa aku dalam perjalanan nak pergi rumah kak anan.
 eh silap lagi..
Kak anan pulak.. 
anak sapa lah tu..
bukan kak anan.
tp kak ana (pengantin)
masa ni kat Higway Plus Utara Selatan.
tu korang nampak tak yg warna putih kat tengah-tengah bukit tu ha..
tu lah air terjun..yer adik-adik.
yg diberi nama Air Terjun Lata Kinjang.
yang terletak di Tapah Perak.
huh.. dah lama rasenya aku tak pergi mandi -manda kat air terjun mahu pun sungai.
bestnya.. terasa kesejukan air sungai tu sampai ke  sini.
eh.. sekarang aku kat opis..
ni bukan sejuk air sungai.. ni sejuk air cond ni ha!!!
tp tak perlah.. sama jugak kan..
 dua -dua AIR... hahhaaha..


yg ni pulak Gua Tempurung..
besar giler gua ni..
bila aku lalu sebelah gua ni.aku rasa diri aku ni. kecik....... ( dengan nada yg panjang)
sangat duduk dalam keta kancil ni ha..
Gua batu kapur ni terletak di daerah gopeng Perak.
sapa tahu angkat tangan...


Pekan Parit Perak Darul Ridzuan..
aku tertarik dan sangat suka tengok bangunan - bangunan lama kat pekan parit ni.
sangat unit. dan penuh klasik..
tp sayang.. aku tak boleh nak keluar utk buat foto hot.
eh.. silap lg.
foto shot.
macam mana nak keluar..
korang  nampak x..
butiran-butiran salji kat cermin tingkap tu ha...
kalau aku keluar kang
 basah pulak pakaian luaran dan dalaman  ni ha..
aauuuuwww..
kang jd macam filem hindustan plak..
tak moh la.


Jam Besar Parit..
sayangnyer.. gambar jam ni kabur..
sudahla kabur, separuh pulak tu.
nasib nampak jamnyer.
kalau nampak tiang je.. 
lagi hampa..
baik ambil gambar tiang lampu kat depan opis ni jer.
takyahla nak kebas-kebas muntot.. naik kancil.
dari putrajaya ke parit nun ha!!


Masjid Radhiatul Mardhiah, Pekan Parit.
semua gambar aku stok ambik dari dlm kereta je.
hujan lebat giler kat luar tu.
kalau keluar..
sure basah kuyup.


Labu Sayung.

aku ambil gambar ni.masa kat Seri Iskandar.
gambar ni pun aku ambil dari dlm kereta gak. time ni. lampu isyarat tu tengah merah. 
jd aku pun turunkan tingkap dan ambil gambar labu sayung ni.

****************************
Betapa jujurnya aku dlm memberi keterangan di atas.
kalau aku jd saksi dalam kes kat mahkamah.
sure lawyer takyah susah-susah nak tanya aku satu persatu.
sebelum dia tanya. 
aku dah bagi jawapan dulu.
jd ada sesiapa nak upah aku jd saksi?
hahahhahhaaa...
gurau pagi semata-mata..

****************************************

ok dah.. Adios..(betul ker aku eja Adios tu?)






No comments:

Post a Comment