Jom Join!!

Nov 3, 2011

Sabo aje lah..

Seram sejuk jer aku rase ari ni. badan pulak rase sengal2..
sementara nak tgg jam tepat pukul 5.30ptg. aku pun bagi sms kat en.suamiku.

Abg.. sayang rasa mcm nak demam la.Rase sejuk sangat badan nie.
pastu.. aku send kat no dia.
tak lama pas tu. tipon aku berbunyi tet..tet..tet.tet..
ha.. dia balas..dia balas..
sekali bila aku baca. korang tau dia tulis aper?


Balik kang, makan ubat, lepas tu rehat..
wah.. sejuk hati aku.. dapat suami baik cam nie..
sambil mulut melirikkan senyuman.. hikhik..
TAPI... paling aku tak leh tahan.. ayat kat bawah skali.
tau dia tulis aper?
pastu tengok citer Soffi.......
mesti lepastu Sihat...
sabo jer lah..
dia perli aku.rupanya.
sbb semalam aku buat tektik yg sama.
Sabo jer Lah!!!
Nakal tau Awak ni..
tak per.. ada lori ada bas.
esok lusa aku balas....
tgg jerlah..
hihiii

1 comment:

  1. sabar je la kak.. haha.. get well soon c's...

    ReplyDelete