Jom Join!!

Aug 23, 2011

Karipap Panas

Glup.. halamak ai. tertelan air liur aku.
petang semalam.Aku melangkahkan kaki ke Bazar Ramadhan
Buat kali Pertamanya dlm tahun nie.aku Jejakkan kaki ke Bazar Ramadhan p2.
dan buat pertama kalinya aku cuma beli 1 menu jer.


Sampai jer kat gerai karipap ni, aku tengok org dah ramai  beratur.
Org ckp karipap ni sedap.Betul ke?


 Yang Bestnyer Karipap nie dibuat dan digoreng kat situ.
woo.. very the Hot!!

 Entah berapa ratus biji  karipap la
yg diorg goreng sehari ek?
yg jual karipap nie, semuanya budak Remaja. 
Adik beradik kot..
ni mesti mak dorg punya resepi..
bagusla budak2 nie..
Pandai cari duit, d bln yg mulia nie.


 ok harga Karipap ni
  3 biji RM1
  10 biji RM3

mcm2 Perisa ada. tp yg paling laris Karipap Sardin.

Semalam aku beli karipap Sardin RM2 je.
Rasa dia. mmg sedap.
Kulit dia nipis jer.
Inti Karipap pun banyak.Org kata x sia2 lah beratur pjg.
Kalau korang nak cuba.Jgn lupa pergi Bazar Ramadhan P2.Ye.. adik2!!!.
tada...


No comments:

Post a Comment