Jom Join!!

Aug 26, 2011

Selamat Hari Raya.

Salam Semua...
hemm.. nampaknya hari ni ramai yg last day utk kerja kan.
almaklumlah.. ramai yg dah x sabar nak blk kg.
kat opis aku pun dah mula rasa sunyi.
hemm mesti ramai yg ambil cuti hari isnin kan.termasuklah aku.
tp aku blk kg, mungkin hari isnin kot.
sbb en.hubby saya masih lg b'kerja hari isnin tu.
tp half day jer kot. Lepastu baru kami pulang ke kg.
kg saya pun x lah jauh sangat. Kat Slim River Perak jer.(rumah opah)
perjalanan mungkin dlm sejam lebih jer kalau ikut highway.
ok lah dikesempatan ini..
saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Kepada Semua Yang Mengenali Saya.
juga saya  ingin mohon ampun dan maaf  Sekiranya ada terkasa bahasa dan terlanjur kata.
sepanjang perkenalan kita.

kepada anda yg akan pulang ke kg.
saya doakan agar kita semua dilindungi oleh Allah S.W.T.
agar kita semua selamat sampai ke kg dan dpt
 beraya bersama keluarga yg tercinta.
akhir kata dari saya

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN..

1 comment:

  1. Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakna untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

    ReplyDelete