Jom Join!!

Jan 21, 2011

DURIAN MUSANG KING RM68 -Sebiji

Tadi balik aje dari opis aku ajak hubby singgah g pasar tani..coz pagi-pagi tadi masa nak hantar dak Aiisshh g sekolah.. aku dah janji ngan dia nak Belikan dia Atomen.. A.K.A... Ultraman...
tangan dah penuh ngan makanan.. itu dan ini.. tetiba.. aku t'nampak plak Durian... Yg memang Nala... punya.. bak kata mak haku...dalam... sibuk2.. hubby duk tanya pasal salah silah durian tu.. aku pun sibuk duk kejar si anak Kecil aku.. (billa).
tetiba  aku tengok my hubby dah bayar pada si penjual...
dalam kreta aku tanya .. brape harga durian tu?  dia pun Habaq mai kat aku.. Sekilo RM 35 hengget /  so.. bila d timbang.. durian aku beli tu sekilo lebih kurang 2 kilo. Nahhh... Hambik kau,...Rege dia  RM68 hengget...
adooiii hai... naper lah hubby aku nie... aku x der lah ngandung pun...
tp nak wat cam no..
makan ajer lah...

HHaa.. korang nak tengok Gambo Durian King Tu..x?
ha.. aper lagi... sskkrroolll lah mouse tu...ke Bawah 




AAAiisshhh  mmg suka sangat la kalau kite orang beli Durian.. tengok la tu.. sampai dah menerap kat depan Durian tu...

WWWooouuuu... Memang Terbaik Dari ladang Lah... mabeles!!!!

  nyummm nyummm 

Si kecil Billa tu... nak cuba gak tapi tak pandai pun makan durian tu.. bila dah masuk mulut dia luah balik..

bbuuueerrrkkkk
akhirnya.. habis gak.. durian King ni..
hasil Santapan Anaknda hamba ngan Permaisuri dari istana hinggap.


No comments:

Post a Comment