Jom Join!!

Jan 27, 2011

SeDih...

  SEDihnya.. cuba korang tengok gambar nie... 
korang ada rase pilu x?
  Bila aku tengok gambar nie 
tetiba plak hati aku nie rase sebak.. 
bagai nak jatuh air mata nie..
  Gambar nie aku terjumpa dalam FB kawan aku.. 
tak tau lah kat mana dia ambil gambar nie..
 aku membayangkan yg anak2 nie kehilangan ibu bapa.
Hidup MEREMPAT, KELAPARAN..
KESEJUKAN dan KETAKUTAN, 
dengan baju yang lusuh dan kotor, tidur pun hanya beralaskan kotak.
paling aku x tahan bila tengok botol susu tu
hanya ada air kosong jer.. bukannya air susu..
tak tau lah kenapa aku emosi sangat tengok gambar ni... 
mungkin naluri seorang ibu  kot..
mintak d jauh kan lah benda2 x baik nie dari keluarga aku..
sedihkan..
kesian sangat..
air mata aku dah mula bertakung nie...
sebak rasa didada nie..
Ya Allah Kau slamatkan lah anak2 ini Ya Allah.

No comments:

Post a Comment