Jom Join!!

Jan 11, 2011

buchuk mama

Nama puteri  ini : Nur Izzati Nabilah
Gelaran : kalau kat umah kami panggil dia adik je. tp macam saudara mara duk panggil dia baby billa..
Tarikh Kelahinya : 30-3-2009 (samer ngan tarikh lahir anak era fazira tu..)
Tempat Kelahirannya : Hospital Putrajaya
Hobi dia : suka melekat dengan mama dia..(aku lah tu)
haiwan kegemaran dia : Kucing (tp dia panggil kucing MMMiiiiiinnyyyaamm)haahaa..
dan dia seorang yg manja.. pantang kalau kita panggil abg dia..
dia yg lari dulu.. kuat cemburu anak mama nie.. mcm mama dia lah tu!! hihii pompuan kan..
jom kita layan gambar budak BuCHuK nie....



tengok lah budak buchuk nie... ngan x pakai baju nyer...
bukannya aper cuaca kat luar panas sangat mase nie..aku kesian kat dia..
tu yg x berbaju tu..


aaallllooo llooo manje mama nie.. pandai ikut ajer aper mama suruh yer...hikhikk


entah aperlah yg dia kusyuk tengok tu...


aksi yg slalu dia buat.. kalau mama nak ambil gambar dia.... 
mentang-mentanglah.. bibir dia seksi...
bukan main lagi budak kecik nie...aper pun... 
MMMuuuuuuuaaaaaahhhh  love u sayang...

1 comment: