Jom Join!!

Feb 24, 2015

Tolong Saya Please....

Assalamualaikum teman-teman di alam maya semua..
mesti korang tertanya-tanya kan, apa lah yang aku nak mintak tolong sangat ngan korang kan.
sebenarnya bukan apa. Sebenarnya aku nak minta pendapat korang yang bergelar ibu,mama,mumy kat luar sana. Macam mana ye nak uruskan masa dengan betul.
Bukan apa aku rasa hidup aku ni kelam kabut sikit bila anak-anak dah start sekolah ni..
mana nak masak, nak kemas rumah,nak mengajar anak.. kadang-kadang rasa masa tu macam tak cukup je. maksud aku kalau hari bekerja lah...
kadang aku tengok orang lain sempat je sediakan bekal untuk anak-anak, rumah pun kemas je,anak -anak pun elok je teratur.
pada korang ibu-ibu misali sekelian, boleh tak tolong aku..
cer bagi pendapat sikit kat bawah ni... kalau korang nak kongsi ngan aku jadual korang kat rumah tu lagi bagus.hehehe..

segala pendapat korang amat aku hargai...dan ditunggu-tunggu. hihihiii..
ok Assalamualaikum..

6 comments:

  1. Amy ni walaupun anak dah masuk 6 tahun bersekolah, housewife selalu jugak kelang kabut.

    ReplyDelete
  2. Rasa macam tak cukup je masa yang ada kan Amy..

    ReplyDelete
  3. selagi anak tk besar mmg jadual mcm gitu hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wieda. sekarang ni semua mama dia yg kena sediakan tu yg kelam kabut tu

      Delete
  4. kelam kabut tu standard..hehe
    kalau lari time je siap..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha... kekadang tak terkejar time tu.

      Delete