Jom Join!!

Feb 13, 2015

Beli Coklat Beryl's Seri Kembangan

 Time Lunch tadi,sempat juga kami terjah ke kilang Beryl's ni.
first time pergi sini.. itu budak dayah yang bawak tadi.
katanya  Beryl's ada buat jualan penghabisan stok semperna tahun baru cina ni.
 sebabkan aku memang penggemar coklat Beryl's, apa lagi jom kita serang..




 sebelum balik, moh ler kita bergambo dulu. 
ater bila nak habis coklat ni.beso bebenor..


\
ini je hasil yang aku bawak balik..
aku memang suka sangat makan coklat Tiramisu tu. sedap giler.
pada aku ler..
pada korang idok ler teman tau..
total untuk 3 jenis coklat ni RM47.10

1 comment:

  1. Bestnya kalaulah dekat dgn kakak mesti kakak pun pergi tau:)

    ReplyDelete