Jom Join!!

Aug 26, 2014

Sarapan di Bunian

kejadian pada hari sabtu lepas...
pagi - pagi buta aku dah ajak en.suami pergi sarapan..
tapi taknak sarapan kat mamak.. dan bosan.. asyik-asyik kedai mamak.. badan pun dah bau mamak dah hihihii
ok.. terus dapat idea, jom pergi bunian.. dengar cerita sarapan kat sana best..
kebetulan aku pun tak pernah cuba lagi sarapan kat situ.. jadi.. moh kite beramai-ramai..ke sana.

 sementara tunggu makanan sampai.. aku perati dulu kiri kanan.. mana tau jumpa bloger-bloger terkenal kat sini.. hehehehe... 

 Nasi lemak bungkus, ni en.suami yang oder...
masa suami aku oder tu.. aku tanya dia.. kenapa nak bungkus? taknak makan kat sini ke? rupa-rupanya,nama nasi tu.. nasi lemak bugkus telur..hehehehehe..

yang ni aku yang oder.. sedap roti canai dia. lembut,manis... nyum..nyum...

No comments:

Post a Comment