Jom Join!!

Aug 19, 2014

Hari Sukan


sabtu hari tu, tadika nabilah ada buat pesta sukan..
 bukan main tak sabo emaknya nak tengok anak masuk acara sukan..ngehh.. over mengalahkan anak kan..
anak yang nak masuk sukan,aku yang tak lena tidur... aternye.. pukul 8.00 pagi semua kena berkumpul di UKM Bangi..  nasib malam tu aku dah siapkan semua bekalan makanan untuk dua orang budak kecik tu.
masuk je kereta aku dah arahkan nabilah, makan twiggies dan air milo..risau weeeiii.. kang takda tenaga anak aku.nak lari..hahahha....


 acara sukan yang disediakan..

nampak tak ada no.6 kat bucu kertas tu.. tu nombor bertuah aku.. tapi sayangnya aku tak tunggu acara tu sampai habis.. sebab perut dah kebulur sangat..   habis aje, acara yang nabilah masuk.. aku terus minta kebenaran cikgu bawa dia balik...
kebetulan pulak,hari sabtu lepas... banyak betul jemputan rumah terbuka..makan punya makan, sampai sendat baju aku...hehhehe...



setiap seorang dapat satu piala ni... comel kan.


ni pulak.. hadiah yang berjaya nabilah bolot...

sampai je rumah... terus buka hadiah..
nampak gaya, bertambah lagi koleksi tipuwe kat rumah tu...
bagus juga dapat bekas makanan kecil-kecil ni
senang mama nak letakkan bekal untuk anak-anak..


ok itu je setakat ni...

m.a.j.u.l.a.h   s.u.k.a.n   u.n.t.u.k   n.e.g.a.r.a









2 comments:

  1. Comelnya pegang sepanduk tu.

    Waaa.. byk dpt hadiah.. tahniah..

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya..btw,sy ada jual chiffon rose yg boleh dijahit pd tudung atau baju.brooch pun boleh.whatsapp sy utk mklumat lnjut 0145019408

    ReplyDelete