Jom Join!!

Dec 19, 2013

Buka Gerai Makanan Semperna Pertandingan Memancing Putrajaya 2013

Aktiviti aku ngan kangkawan opis minggu lalu. Pada 15/ Nov/2013 Bertempat di persisiran tasik prisint 2 dan 3 putrajaya.
Aku dan 4 orang lagi rakan niaga,hahahhaaa.. lawak pulak rasa.. bila guna perkataan rakan niaga tu..
telah membuat jualan makanan masa acara pertandingan memancing tu.

ni tema yang aku pilih untuk gerai makanan kami..
aku siap arahkan kawan-kawan aku supaya diorang buat makanan untuk Breakfast sebab acara tu bermula seawal 8.00pg.. Compom abang2 pancing tu belum sarapan lagi. jadi.. Kita fokus untuk makanan breakfast je.. Kawan2.. aku pun bagus.. ikut je arahan aku... hihihiii..

ni antara menu kami..
Air kotak,karipap,donat,mee goreng,dan air tin..(eh.. ada orang breakfast dgn air cola ke)hihiiiii.

Dah Penat berniaga.. Jom kita kira untung sesama...ye..

No comments:

Post a Comment