Jom Join!!

Jul 31, 2013

Minggu Depan Dah Raya Yer?

Assalamualaikum semua..
aduyaaii...  dah last-last puasa nie malas betul betul  nak update blog ni. dah sejuk beku dah dua tiga hari nie.. miaahhaa..
tak sangka minggu depan dah raya dah yer. cepat betul masa berlalu.
macam mana dengan persiapan raya korang.. semua dah cukup dah?
baju,kasut, tudung, semua dah lengkap dah?? mesti ada antara korang yang baju raya 4-5 pasang kan..
huhu.. raya sakan korang yer..
eh.. asyik tanya orang jer, aku sendiri macam mana?
aku tahun nie. tak berapa nak meriah la..
baju raya aku sendiri pun aku tak beli lagi... bukan setakat baju raya aku je. baju raya anak-anak pun aku tak beli lagi ni. yang aku beli kuih dan kerepek untuk raya je. tu pun untuk bawak balik sabah nanti. untuk rumah aku sendiri. sebiji kuih pun aku tak beli.. hahaha..
maklumlah.. tahun ni aku raya kat sabah sekali lagi.. miyahaha.. Sabah lagi...(ada sebab kenapa tahun ni aku raya kat sana lagi). patutnya tahun ni. aku raya kat sini. tapi sebabkan aku nak berkumpul ngan adik beradik aku tahun depan. makanya.. tahun nie.. kita sambut syawal di Sabah lagi.
Berbeza dengan tahun lepas.. aku balik awal seminggu ke sabah. tapi tahun ni, ai balik malam raya ualls.. hihihiii... perantauan sangat..
tak tahu ler asal en. suami aku ambil tiket malam raya. aku ikut jer.. huhuu.
ok lah.. dah tak tahu nak cerita apa..
 kalau aku rajin up lagi cerita yer..
ok bye...

* hari ni dapat bonus kan..  jadi mari kita pergi shopping yeee..*

No comments:

Post a Comment