Jom Join!!

Jul 16, 2013

Puas hati dapat makan kuih tepung pelita..

Hello hai..
Assalamualaikum semua...
salam 7 Ramadhan..

hi korang. ai nak bagi tau ni, semalam dapat jugak aku beli kuih tepung pelita..
fuh.. rasa puas hati sangat...sangat ni..
tak sangka pulak anak bujang aku pun suka makan kuih tepung pelita tu..
sekali dia makan sampai tiga ketul da..,
kuih tu ada lima ketul je...
sebelum faiz habiskan semua.. cepat - cepat aku simpan untuk aku seketul..
kang tak pasal-pasal aku berlari berkejaran cari batu belah bertangkuk..
hahhahaaa... 

ok lah.. hari ni ada pasar tani pulak kat putrajaya..
nak cari pucuk ubi wat masak lemak cili padilah...
perhhhh... sedapnyer... (tekak kampung sangat ai ni kan)


 herrrmmm sedapnyer... tapi lagi sedap kalau mak aku yang buat.. muahahaha
5 ketul RM2.00

6 comments:

  1. batu mana de tengkuk..batu bertangkup lerr...

    ReplyDelete
  2. hhahhahaaaa... salah la pulak,hihi

    ReplyDelete
  3. yeah!! kuih peberet dibulan puase..simpan dlm esbok sebelum ngap...sedap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu lieya, makan sejuk2 lg sedap kan..

      Delete
  4. kuih ni my peberet. tp ssh nak dapat yg betul2 sedap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. mmg susah nak dapat yg sedap.

      Delete