Jom Join!!

Aug 21, 2013

Raya 2013

Assalamualaikum semua..
apa khabar? sihat ker idok..muahaha...
Alhamdulillah.. dapat kita bersua lagi di alam maya ni yer..ewah..ewah.. bukan main lagi ayat yer..
ok.. sebenarnya hari Ini adalah hari ke-2 saya memulakan tugas harian saya di opis...
 hari ni barulah rasa ok sikit.. tak macam semalam, ada rasa kekok sikit bila buat kerja.. hahahaa...
ngengada betul aku ni kan.. macam lah cuti sampai 2 bulan.. muahaha..
ok jom kita cerita pasal raya yer..

tahun ni tak banyak gambar yang aku sempat ambil masa hari raya hari tu,
ai kan bz, maklumlah menantu sulunglah katakan..


nilah keluarga kecilku, masih lagi berempat tahun nie..
entah bila lah, keluarga ni nak berkembang jadi berlima enam dan tujuh..... 
muahhaahha..


 Tema yang kami pilih untuk tahun ini, adalah warna krim,
 tapi nabilah terlari sikit warnanya, tu yang masam je muka dia tu.
alolo.. shiann ayang amma yer..

 asal gambar ni nampak pelik je ni...
asal suami aku nampak badan besar kaki kecik, aku pulak kembang semangkuk je hahhaaa...
oh.. baru teringat, gambar ni, faiz yang tolong ambil kan.. patutla...
heerrmm takpalah nak oi.. asalkan ada gambar mama ngan ayah peluk-peluk di pagi raya.. huhuuu...


suka sangat ngan gambar ni, nampak macam ibu mithsali sangat. hahhaaa...
barulah nampak anak dara mama tersenyum manis.. kalau tak masam ajer muka dia..
faiz.. kupiah dah hilang dah.. time nie..


Raya kami tahun ni simple je
cukuplah.. sekadar ala kadar..
janjiiiii.... Meriah...


ok lah.. di kesempatan ini, saya ingin  memohon ampun dan maaf 
buat semua yang mengenali saya
 sekiranya ada salah dan silap
 selama perkenalan kita..


S.E.L.A.M.A.T   H.A.R.I   R.A.YA  2013

2 comments:

  1. selamat hari raya.. kelass ko kak.. kepala teleng je amik gambo.. xpe, yg penting cunnn...

    ReplyDelete
  2. amboii cunnyer kak tonn...terpegun aiii

    ReplyDelete