Jom Join!!

Apr 2, 2013

telur bungkus

baru first time lovely masak telur bungkus..
rupanya agak kelakar kan.. miaahhaaha..
gara2 terlebih telur maka telur tu jadi tebal sedikit..hihii..
tapi rasa.. ok.. tip top.. sebab saya sendiri yg buat dan saya sendiri yg makan.. muahahaa..

sangat mudah rupa2nya nak buat telur bungkus ni.
selama ni saya main oder je kat gerai.. dan fikir.. fuyooo.. mesti susah nak buat ni..
tapi bila dah buat sendiri... heeerrmmm... sonang jew..
 ok.. lain kali boleh buat lagi..
eh. korang.. nak resepi ker? maaf la. malas la nak menaip..hihihi..
google sendiri yer.. sori... miahahhaaa...
ok bye..




5 comments:

  1. hehehe macam paham2 je baru nak mintak resepi kat lovely...nampaknya kena tanya pakcik google la

    ReplyDelete
  2. Marilah share resepi..Hehehehe~

    ReplyDelete