Jom Join!!

Feb 19, 2013

Makan Tengah Malam..

Kata orang makan tengah malam tak elok.. betul kan..
tapi kalau terpaksa makan utk temankan suami tercinta makan takpa kan.. 
muahahhaa..
alasan sangat..

tu dia.. jam dinding dah menunjukkan  pukul dua belas setengah malam...
tapi.. sepasang suami isteri ni masih lagi.. menjamu selera...

 makan nasi yer bang....
hehhee... 
sebenarnya.. masa ni suami lovely baru je balik dari kerja.. wat ot.
maklumlah.. nak cari duit lebih.. kenalah kerja keras sikit demi keluarga.
siapa lagi nak tolong. kalau bukan diri sendiri..kata ketua keluarga.
takkanlah nak harap orang lain tolong keluarga sendiri yer dak..
ok abang chayok..chayok..

hanya lauk sardin jew yg lovely sempat masakkan utk suami.
maklumlah.. dah tengah malam..


tapi.. yang bestnya..
Lovely tak makan nasi..
lovely makan...
jeng..jeng..jeng...

...CHAPATI...(sori gambar takda)

sebelum en. suami blk rumah dia call Lovely.. 
dia tanya..
tak tidur lagi ke?
nak makan apa2 tak? abg belikan...
terus.. lovely jawab.. nak..nak.. nak..
nak chapati boleyy??
dia jawab ok.
lepastu dia tanya lovely.
 masak nasi tak? abang  lapar la...
katanya nak makan nasi yg lovely masak..
tu yg lovely terus masuk dapur dan masakkan lauk sardin utk dia tu..
siap buat air kopi o panas lagi..
hehehehee..
mithali tak lovely?
hehe.. mithalikan..kan 

hihihi..

** Habisla lovely lepas ni, makin montel lah jawabnya,**
 ok lah. tu jer nak cerita... dadidu...




8 comments:

  1. setiap suami mesti nak makan masakan isteri kan. sama juga la ngan husb saya. cuma masa mabuk teruk aritu, mmg dapur x berasap. huhuhu

    lauk sardin pun sedap!

    ReplyDelete
  2. harap2.. biarlah masakan si isteri akan menjadi idaman setiap si suami.
    walaupun.. tak sesedap masakan hotel 5 bintang.. kan..kan..kan..

    ReplyDelete
  3. even die singgah kedai belikan capati utk ida tp die still nak makan masakan air tangan ida..padalah leh jer beli makanan utk die sekali kan??sedap lg air tangan isteri dari air tangan mamak kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal..
      nak tak nak layan kan ajelah..
      suami kan..

      Delete