Jom Join!!

Jan 16, 2012

Malumali Miiioooouuuu...

 Nama kucing yg aku peluk tu si tiga..
dia kucing kpd opah Mr. mat cool.
giler besar kucing ni.
tak larat aku..

 yg ni aku tak tau nama dia..
gambar ni aku ambil masa aku g bawak bulat g klinik haiwan.
kucing ni pun boleh tahan gak besarnya..
tp yg kelakarnya kucing ni.. 
kepala dia lg besar dari badan dia..

ahakss....

 emm.. yg ni comel..
tp sangatlah pemalu..

yg tiga ekor ni..
kucing Dr. haiwa kat klinik tu..
kucing ni utk di jual katanya..
kecik lg kucing ni.
umur dia dlm 2 ke 3 bln kot.
harga boleh tahan gak..
makan ribu gak....
sapa berminat boleh g tengok kat klinik haiwan.
kat presint diplomatik yer..
 lahapnyer...
lapo yer..
 bagi aku yg warna kuning tu comel.

  tp yg warna kuning  ni si comot..
gambar ni masa  bulat masih kenit.
comot kan..
taik mata pun setepek..
sedeyy je,.. muka dia.. hukhukhukkk..

 si bulat sekarang..
baru cun..
tp sayang tak dibenarkan..keluar umah..
no dating..dating... no gedik-gedik dgn jantan terhangat di pasaran ok.!!!
hehehe...

1 comment: